Protettori di materasso: ciò chì deve sapè prima di cumprà

Cosa hè un Protector di materasso?
Spessu cunfusu cù un cuscinettu di colchju o topper, chì aghjunghjenu una strata grossa è suave di materiale per cushioning, unprotettore di materasso(AKA materas cover) impedisce macchie, odori, batteri è microbi di dannu u materasso.Fornisce una barriera à u liquidu, perdite, sudore, terra è allergens.
In più di questu, un colchju di bona qualità pò offre cunsulazione di rinfrescante è transpirabilità, è ancu allargà a vita di u colchju.Ùn hè micca maravigghiusu chì hè cunsideratu un accessori essenziale di u lettu.

Perchè cumprà un Protector di materasso?
A protettore di materassopermette di dorme faciule sapendu s'ellu u vostru zitellu wets u lettu, qualcosa hè quì per assorbe l'umidità è impediscenu di dannà u colchju.
Certi prutettori sò fatti di materiale chì sguassate l'umidità chì vi mantene più còmode si sudate durante a notte.
Un protettore di materasso hè faciule da pulisce.Un colchju ùn hè micca.
A maiò parte di e garanzie di materasso copre solu i difetti di u fabricatore è micca l'usu impropriu, usu normale, macchie di liquidu o spills, chì annullanu a garanzia.Per quessa, a maiò parte di e marche di colchju incuraghjenu l'acquistu di un protettore di colchju per prevene tali danni.

Tipi di Protettori di Materassi
Stile di lenzuola: Slides in snugly per copre a cima è i lati di u colchju.Hè menu prubabile di muvimenti o ammucciate.
Fasce elastiche: Questa si trova sopra u materasso, tenuta fermamente in u locu da cinturini elastici stretchi in tutti i quattru anguli.I lati ùn sò micca cuparti.
Incassatu / zippered: Fornisce una copertura cumpleta per bluccà acari di a polvera, cimici di lettu è allergeni da entra in u vostru materasso.
Raffreddamentu: Spessu fattu da materiali superconduttivi o gel chì tira u calore è l'umidità da u corpu.Sò eccellenti in a regulazione di a temperatura.
Crib / toddler: Tagliatu apposta per adattà à i letti di taglia di i zitelli, sò generalmente rivestiti cù un materiale impermeable per ragioni evidenti.

Funzioni di prutezzione di materasso
Protettori di materasso venenu cù diverse caratteristiche.Quandu sceglite, cunzidira à voi è i bisogni di a vostra famiglia.Eccu alcuni di e funzioni più cumuni di a cupertura di materasso.
Repelle l'umidità
Un must per i zitelli è quelli chì sudanu eccessivamente.Un coperchiu impermeable hè laminatu nantu à u latu di u colchju cù una membrana resistente à l'acqua o impermeable chì assorbe o impedisce u liquidu da a immersione.
Cunfortu
I tessuti organici cum'è Tencel à base d'eucalyptus sò naturalmente antibatterici è ipoallergenici.I coperchi imbottiti o in pile ponu aghjunghje un pocu di spessore, è u cuttuni organicu hè naturalmente umidità.
Costu
In vista di u costu di colchju, una bona coperta di colchju pò priservà in modu efficace u vostru investimentu.

Cumu pulisce un materasso protettivu
A maiò parte di i protettori di materasso in u mercatu sò lavate in lavatrice, ma verificate l'istruzzioni di mantenimentu prima di cumprà.
Lavate in lavatrice un protettore di materasso nantu à caldu o caldu, secondu l'istruzzioni di cura, prima di u primu usu è lavate ogni mese dopu."In l'estiu è in a primavera, i coperchi di materasso seccu nantu à una corda di robba fora per un bellu risultatu naturali.

Quantu duverebbe durà un protettore di materasso ?
Un protettore di colchju ben fattu, ben curatu duverà durà dui à trè anni.

https://www.mattressfabricoem.com/breathable-fitted-sheet-pad-bed-cover-with-elastic-band-fitted-deep-pocket-vinyl-free-waterproof-mattress-protector-2-product/
https://www.mattressfabricoem.com/breathable-fitted-sheet-pad-bed-cover-with-elastic-band-fitted-deep-pocket-vinyl-free-waterproof-mattress-protector-2-product/
https://www.mattressfabricoem.com/breathable-fitted-sheet-pad-bed-cover-with-elastic-band-fitted-deep-pocket-vinyl-free-waterproof-mattress-protector-2-product/

Tempu di pubblicazione: 14-10-2022