Perchè u tessulu di bambù face una bella biancheria

U bambù hà u so mumentu in u focu cum'è una grande risorsa sustinibili, ma parechji si dumandanu perchè?Sè vo site cum'è noi, vi sforzate di esse ecologicu è fà scelte sustinibili perchè sapete chì e cose chjuche aghjunghjenu una somma più grande di e so parti.Migliurà u nostru mondu principia cù noi, cum'è ci fucalizza nantu à u scopu di un pianeta megliu per tutti l'esseri viventi.
Ci hè parechje benefizii di u tela di bambù quandu s'utilice per a biancheria, lenzuola, cuscini, è ùn ne scurdemu di pigiami è tovaglioli.Eccu a nostra lista di perchè amemu u bambù, u tessulu di bambù è i fogli di bambù organicu fatti di bambù sustinibili.
Suggerimentu: Ci sò parechji beneficitela di bambù– Ùn hè micca solu bè per voi, hè ancu bè per u pianeta.

Tessutu di bambùBeneficii (È Perchè AmamuLetti di bambù sustinibili)

Silky-soft è cunfortu.
U filatu di bambù hè assai più finitu di u filatu di cuttuni, chì significa chì un filu standard di 300 fili in tela di bambù hè l'equivalente di 1000 fili di filatu di i più belli fogli di cuttuni.A manera chì u sateen di bambù biulogica hè tissutu face chì si senti cum'è a seta, chì hè per quessa chì qualchì volta hè chjamatu "seta vegana".

Regula a temperatura.
Mantene u vostru corpu à una temperatura fresca mentre dorme hè cruciale per avè una bona notte di riposu.A causa di a struttura di fibra di bambù, quandu si intreccia in u tela di bambù, crea spazii più naturali per chì l'aria scorri da un latu di u tela à l'altru.U calore pò passà più facilmente trà u vostru corpu è l'aria fora di u tela, mantenendu frescu è seccu per tutta a notte.

Ipoallergenicu.
L'acari di a polvera sò unu di l'allergeni di a casa più cumuni, è li piace à scaccià in u lettu.Ma u bambù hè naturalmente ipoallergenicu, vale à dì chì u nostru tessulu naturali di lussu ùn hè micca una casa adatta per l'acari di a polvera.Un altru benefiziu di e foglie di bambù è perchè hè sceltu da e persone cù allergii.

Scelta vegana è amichevule per l'animali per u lussu.
Spessu cunzidiratu di seta vegana, e lenzuola di bambù sò senza crudeltà, cusì pudete dorme tranquillamente sapendu chì nisun animale hè statu feritu per fà a vostra comoda lenzuola di bambù, asciugamani, vestiti, pigiami è più.


Tempu di post: Jul-19-2022