Coperture di tela di materasso spiegatu

Quandu si tratta di rivestimenti di tissuti di materasso, avete una quantità di opzioni è materiali confusi per decide.Puderete esse dumandate ciò chì hè u damascu di colchju o stitchbond?Pudete vulete sapè e caratteristiche è i vantaghji di ogni tela.
Sta guida vi aiuterà à spiegà i 4 tippi principali di ticking di materasso è quale deve esse evitata à tutti i costi.

In realtà, ci sò solu quattru "classi" di tissuti utilizati per u ticking di materasso.
1.Stitchbond
2.Damascu
3.Maglia
4.Speciali (pigliatu cù un pizzicu di salinu)

1. Stitchbond
Questu hè u tessulu più prezzu utilizatu per i materassi. Hè piuttostu aspra à u toccu è utilizatu principarmenti nantu à i materassi di bilanciu è ecunumia.Hè un materiale stampatu è u mudellu ùn hè micca tissutu cum'è broccatu o qualsiasi altre tela di colchju.A causa di u so metudu di tessitura cruda, ùn hè micca assai respirabile o inflexible.Hè assai duru è durable, ma ùn manca u cunfortu necessariu per u sonnu.

2. Damascu
Questu hè un tessulu tissutu utilizatu in a maiò parte di i materassini. U broccatu hè suave à u toccu, transpirable è suave, adattatu per i dormitori, chì significa chì i fibri decorativi sottumessi ponu fà u so travagliu per dà u più altu livellu di cunfortu.
news (2)

3. Maglia
Ancu s'ellu hè comunmente chjamatu micro quilt - chì hè tecnicamente un finitu, hè ancu un termu di riferimentu à u tissu. Stu tela hè suave è hà una superficia più plana, è hè principarmenti utilizatu com'è una cuperta per i materas di memoria o lattice. Stu tessulu hè inusual per mette nantu à i pannelli laterali o ancu nantu à a basa currispondente.
news (1)

4. Speciali
Avete bisognu di piglià stu termu cù un pizzicu di salitu cum'è in a maiò parte di i casi, sti tessuti "speciali" sò simpliciamente poliester tissuti cù altre fibre chì sò poi venduti cum'è tessuti meravigliosi.A volte, sta fibra supplementaria hè menu di 1%.Neutralizza attivamente l'allergeni di cimici è supprime i batteri nocivi.Questu significa chì, cum'è i batteri si accumulanu nantu à u vostru materasso, questi boni batteri in u tessulu venenu è li uccidenu, suppostamente.


Tempu di post: 22-dic-2021